onsdag den 11. juli 2012

Cykeltur i skønne omgivelser


Som nogen bekendt rundede Martin og jeg 1 års bryllupsdag 4. juli 2012. Dagen blev fejret som både bryllupsdag, men skam også at Martin rundede endnu et år ifølge sin fødelsattest. Han blev vækket med fødselsdagssang og gaver på sengen. Efter morgenmaden kom han så og overraskede mig med den smukkeste orkide....Han må efter 10,5 års forlovelse og 1 års tid som mand og kone kende mig ret godt. Vi  mødtes til frokost i Cafe Katuaq, som ligger i vores kulturhus. Da vi jo arbejder i nabobygning til hinanden kunne vi jo godt lige arrangere en bryllupsdate, så det blev fejret lidt uden børn. Efter frokost gik jeg tilbage til arbejdet og Martin holdt fri resten af dagen, så han hentede Melanie fra skolepasning og kom ind på kontoret efter mig. Cyron var på besøg hos Isak og vi besluttede derfor, at tage en tur på Cafe og få en kop kaffe inden han skulle hentes. Til aftensmad var der bestilt lasagne, som ikke bestod af grønsager, som er imod mor her 's principper, men når man har fødselsdag bestemmer man selv dagens ret her i huset. Martin havde dog valgt, at Melanie måtte vælge hvad vi skulle have og det blev til lasagne.

Ud over en dejlig hyggelig dag, blev Martin og jeg enig om, at vi da fortjente en lille bryllupsgave, som kunne være til gavn for familiens aktive liv og derfor fik vi investeret i 2 gode cykler, som kan håndtere de bjergetaper der er på en cykeltur rundt i Nuuk. Så i lørdag den 7 juli 2012 efter vi havde siddet til kaffemik hos Isak Karen Niels og Samuel skulle der lige forbrændes lidt, og så set på billederne var vejret perfekt til en cykeltur i det blå.


Her er jeg så med det nyindkøbte vidunder

Så Bjarne efter lidt skarp træning er jeg nok klar til at tage en "bette" cykeltur med dig på trehøje bakker


Her er så manden i mit liv, som altid har ønsket sig en Ford Mustang. Det skal lige nævnes, at han har haft en som kun fik noget der ligner 1. køretur inden han kom af med den, men det var før min tid. Man vil jo gerne glæde manden i sit liv...tja ikke mindst for at beholde ham til sine dages ende, så mon ikke han kan holdes på lidt endnu når han nu har fået sig en Mustang (mountenbike).....Det må da næsten være det samme som en Ford Mustang

Her på billedet er han i vist igang med et forsøg på, at cykle på 1 hjul eller noget....Cyron synes det er cool når farmand stejler på sin nye bike


Vores børn var også bare super seje, da cyklede bakke op og bakke ned, og det var ret få gange man skulle af for at trække. Det blev ca. til 4-5 kilometer i terræn. Det var super dejligt og det vigtigt at holde cyklen igang for at undgå myggene, for når man holdt stille eller pause var de der med det samme for at suge blod de pokkers myg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar